יישור שיניים שקוף

קיימות מגוון דרכים לבצע יישור שיניים שקוף בכל הגילאים, גם למבוגרים.

במאמר שלפניכם נציג את השיטות המוביליות בעולם להשגת חיוך מלא וכובש בכל שלב בחיים.

מתחילים!

שיטת  Incognito ליישור שיניים באופן בלתי נראה. הסמכים מודבקים על גבי המשטח הלינגואלי (פנימי) של השיניים ונוצר “גשר פנימי” . השיטה מבוססת  טכנולוגיה חדשנית פורצת דרך לייצור סמכים מזהב (כן.. כן.. מזהב) המותאמים בדיוק מירבי לכל מטופל ולכל שן בנפרד.  שילוב חדשני של חומרים מתקדמים, מעבדות בגרמניה המייצרות את מערכת האינקוגניטו בהתאמה אישית לכל מטופל והכשרה והסמכה של הרופא המומחה בשיטת הטיפול הזו, מבטיחים פתרון מקצועי , נוח ודיסקרטי . בקיצור, אם אתם רוצים  חיוך נפלא ומבלי שאיש יחוש בתהליך היישור, אינקוגניטו הוא אחד הפתרונות המובילים.

שיטת Invisalign (אינויזיליין) היא למעשה שיטה מובילה ליישור שיניים שקוף המכונה לעתים “פלטות שקופות”. באמצעות טכנולוגיית הדמיית מחשב בתלת ממד, נבנית תכנית טיפול, החל מהעמדה ההתחלתית של השיניים ועד להעמדה הסופית הרצויה. בהמשך, מיוצרת סדרה של קשתיות שקופות אשר מותאמות באופן ייחודי עבורכם, ותפקידה להזיז אותן בהדרגה. כל קשתית מורכבת למשך תקופה מוגדרת ולאחר מכן מוחלפת על ידי הקשתית הבאה בסדרה, עד שמושגת עמדת השיניים הסופית. הקשתיות שקופות והרכבתן לא מפריעה לאורח החיים השוטף.

שיטת DAMON מבוססת על שימוש בסמכים (“קוביות”) המודבקים על השיניים וחוטי מתכת מחברים ביניהם. .הייחודיות בשיטה היא שקשירת החוטים האורתודונטים לסמכים נעשית באמצעות “דלתות קטנות” ולא ע”י גומיות בדומה למכשור אורתודונטי רגיל. במצב זה  החיכוך הנוצר בין הסמכים לחוטים מופחת ומאפשר הרחבת קשתות השיניים ותוצאת טיפול יפה במיוחד. בשיטה זו קל יותר לשמור על היגיינת הפה. באופן יחסי הטיפול קצר יותר ומספר הביקורים אצל המומחה , נמוך יותר במהלך הטיפול. במקרים רבים ניתן לחסוך בעקירות שיניים שבשיטות אחרות , לא ניתן להימנע מכך.

אורתודונטיה לינגואלית בשיטה זו הסמכים מודבקים בצידן הפנימי של השיניים ולכן אינם נראים. החוט האורתודונטי עובר בין הסמכים ומפעיל את הלחץ הרצוי להזזת השיניים. למכשור הלינגואלי נדרשת תקופת הסתגלות מסויימת.. במרבית הבעיות האורתודונטיות ניתן לטפל באמצעות המכשור הלינגואלי. משך הטיפול דומה למשך הטיפול בסמכים חיצוניים. ישנה חשיבות לשמירה על רמת היגיינה טובה בכדי למנוע נזק לשיניים ולחניכיים.

סמכים שקופים מחרסינה –   כתחליף ל”ברזלים”. הסמכים עשויים מחרסינה או זירקוניום ברמת שקיפות גבוהה ואינם משנים את צבעם. רק הגומיות הקושרות את החוט האורתודונטי לסמך ומשנות את צבען בגלל ספיחת צבעי מאכל במרווחים שבין הטיפולים והחוט האורתודונטי המתכתי אלה החלקים הנראים. חלק מהבעיה מקבל פתרון באמצעות שימוש בסמכים חדישים בעלי קשירה עצמית אשר מונעים את הצורך בשימוש בגומיות ובנוסף משתמשים בחוטים אורתודונטיים המצופים בסיליקון המסתיר את צבעו המתכתי של החוט.

Call Now Button דילוג לתוכן