האם השיטה כן קובעת?

מי מאיתנו לא היה חולה אי פעם ונזקק לשירותיו של רופא מומחה, בתחומים שונים: רופא עיניים, אף אוזן גרון, פנימאי, אורתופד, כירורג, עור ועוד ועוד.

בדרך כלל אנו מגיעים לרופא , חרדים ומאזינים בקשב רב לאבחונו הקליני ולהמלצותיו. נדירים המקרים שבהם נחשוב בכלל להתערב ולהתוות לרופא את כיווני הטיפול בהם הוא החליט לנקוט.

בעולם האסתטיקה בכלל ויישור שיניים בפרט, מעורבות המטופלים בבחירת אופן הטיפול גבוהה יותר. אך עלייה וקוץ בה ותיכף אפרט.

אומנם כולנו חשופים מאד לערוצי מידע שונים ובמיוחד האינטרנט ולמטופלים הפונים ליישור שיניים יש מודעות גבוהה ביחס למידת רצונם להציג או להסתיר את העובדה שהם נמצאים במהלך טיפול של יישור שיניים. רמת המודעות והתפיסה משפיעים מאד עליהם ב”בחירת שיטה” כבר כאשר הגיעו לאבחון הראשוני.

רבים הפונים אלי אם במסגרת פורום אורתודונטיה ומחייכים ואם ישירות בקליניקה ואומרים,” אני רוצה יישור שיניים עם פלטות שקופות”, “אני רוצה יישור שיניים עם סמכים מחרסינה”, אני רוצה אינויזליין” , אני רוצה אינקוגניטו”, אני רוצה “יישור שיניים שקוף“.

חשוב לזכור שכאשר אנו פונים לרופא מומחה: אנו בוחרים בראש וראשונה רופא בעל מיומנויות קליניות גבוהות מוסמך כמומחה ע”י מוסד מוכר, ניסיון רב, יכולת הבנה לצרכיו הפסיכולוגים של המטופל (מכיוון המניע הסמוי והגלוי הדוחף אותו לבצע את הטיפול) ובמידה רבה הרופא הוא גם אומן ה”מפסל” את החיוך הנכסף.

לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות שלה. השיטה היא אמצעי טכני בלבד. הרופא המומחה יאבחן נכונה את הבעיה וגם את השיטה המתאימה להשתמש בה . ניסיונו המקצועי , מיומנויותיו ויכולתו להבין גם את המניעים הפסיכולוגיים של המטופל , יאפשרו לו לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר באמצעות השיטה המתאימה עבורכם.

המלצתי: הביאו לידי ביטוי את חששותיכם ושאיפותכם ביחס לטיפול , אך האזינו לרופא ולהמלצותיו והקפידו לוודא שהוא מומחה בתחום בו פניתם. כפי שאנו האורתודונטים אומרים, החיוך שלכם זו המומחיות שלנו.

Call Now Button דילוג לתוכן