שיטות מתקדמות ליישור שיניים בילדים ובמבוגרים

אורתודנטיה – יישור שיניים, זהו התחום האסתטי ברפואת השיניים. באפשרות האורתודנט המומחה לשנות את חזות פני הילד, המתבגר ואף המבוגר. שינוי החיוך על ידי תכנון נכון של בקיעת שיניים בילדות, התפתחות הפנים בנערות והרמוניה של השיניים בחיוך המבוגר יוצרת את ההבדל.

קיימות שיטות טיפול לכל קבוצת גיל:

בילדים ונוער – מכשור נייד (פלטות נשלפות ), ומכשור מודבק על השיניים – סמכים, הנקראים על ידי רבים ” קוביות ” או ” גשר “. מטרתם בגיל צעיר היא “סידור השיניים” והתפתחות הלסתות, כדי לאפשר גדילה נכונה יותר והרמונית.

השיטות הייחודיות האסתטיות לטיפול במבוגרים כוללות:

  • מכשור אסתטי ורצוי מחרסינה, המודבק על השיניים, בדומה לסמכים הרגילים בילדים. השתקפותו דרך האמייל של השיניים ממזערת את נוכחותו, ונראים רק קטעי החוט האורתודנטי המקשרים. יעילות הטיפול בסמכי חרסינה איכותיים אינה פחותה משל הסמכים הרגילים, שכן איכותו הגבוהה אינה מאפשרת שחיקתו.
  • אינויזליין, ( Invisalign ) – פלטות שקופות דקות אותן מניחים על השיניים. הן ניתנות להסרה והחלפה גם ע”י המטופל עצמו. שיטת התאמת הפלטות לשיני המטופל מתוחכמת, ונעשית בעזרת מעבדות ממוחשבות בארה”ב בד”כ. עקרון השיטה הוא בניתוח ממוחשב תלת מימדי של השיניים והסגר של המטופל, ראיית מטרות הטיפול בהמשך לתכנון האורתודנט, ויצירת פלטות שקופות עוקבות להשגת הרצף הטיפולי. במהלך הטיפול הנ”ל תנועות השיניים קטנות יחסית שכן יש להשען על יתרת השיניים כגורם מעגן.
  • טיפול פנימי, לינגואלי- בו מודבקים סמכים בהתאמה מיוחדת לצידן הפנימי של השיניים. הטכניקה מורכבת יחסית ומשלבת את עבודת האורתודנט והמעבדה המיומנת בשיטה. הטיפול דורש מקצועיות גבוהה מצד האורתודנט, סבלנות וסובלנות מצד המטופל וכשהשילוב נכון התוצאות הן ללא פשרות. אי הנוחות הזמנית בתחושה בדיבור, חולפת כשהשיפור במראה השיניים מתרחש מבלי שרואים שנעשה טיפול.

מרפאת ד”ר שרי יהב מתחייבת לתת את הפתרון המקצועי – רפואי ואסתטי המתאים ביותר לכל מטופל , תוך התחשבות בצרכיו האישיים.

צרו עמנו קשר ונתאים לכם את הפתרון האופטימלי עבורכם!

Call Now Button דילוג לתוכן